Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

HUDA : PENGEDAR SHAKLEE DI MANIR,TERENGGANU..PASIR TUMBOH,KELANTAN..

ASSALAMUALAIKUM,,

Sedikit perkongsian tentang HUDA,..adik kandung saya,.kami sama2 mendaftar keahlian rm75 dengan Master ira,,kakak sulong kami,..dan kami jugak sama2 tak bergiat hamper setahun,..hahaha,..
Huda,,leka dengan kelas mengajar KAFA dan kelas mengaji di tadika swasta,.hari2 padat dengan jadual kelas,..memang masa tu takde peluang untuk buat SHAKLEE,..dan saya pulak lebih kepada dalam keadaan berada dalam zon selesa sebagai surirumah sepenuh masa,,.macam2 la kami bagi alasan masa tu,..teruk betul aku punya pemikiran,..last2 sekali,,terpengaruh ngan kak long,,semangat naik bila dia dapat tiket free tajaan SHAKLEE 100%...Bestnya,.aku pon nak jugak,..dari situ la saya mulakan langkah mulakan SHAKLEE,..



HUDA,,masih seronok mengajar,.banyak masa diluangkan pada mengajar,.pagi,petang dan malam,,.overtime je tau,.anak sulung,adam denial masa tu umur 3 tahun,.gilir2 kami jaga,.kadang2 mak dan kadang2 pulak saya,..Saya dah mula bergiat perlahan2,.alhamdulillah,,makin hari saya makin aktif,..Yakin,,rezeki saya ada dalam SHAKLEE..ALLAH akan hantarkan insan terbaik untuk saya,..


adam danial,,anak sulung huda

Disebabkan rasa simpati teramat2 kuatt pada HUDA yang masih belum memulakan langkah,,saya pujuk HUDA supaya mulakan jugak berSHAKLEE dengan saya,..bila ada kawan,,semestinya saya lagi KUAT SEMANGAT..apatah lagi bersama2 seiring dengan adik tersayang,.sangat2 BEST,.Saya nak HUDA punyai kebebasan masa untuk bersama anak2 dan keluarga,,.
Jadual kerja yang tak terlalu padat...masa tu,,HUDA pregnant anak kedua,,hanya makan vitalea dan bcomplex jer waktu pregnant tu,,.Kelas mengajar sangat padat,,.HUDA sentiasa penat,,pagi mengajar sampai kul 12,,lps habis mengajar jam 12 terus ke kelas KAFA,,mengajar lagi sampai jam 5 ptg,.habis jam 5 ptg,,sambung lagi mengajar swasta dari jam 6 sampai 9malam,..amat2 perlukan kesabaran,.kerja bagai nak rak,,gaji dapat tak mampu nak tamping perbelanjaan keluarga sepenuhnya..masa bersama anak dan keluarga tak banyak,..asyik terkejar2 nak ke kelas jer,..

Dah x larat dah en hubby dia,,menasihatkan supaya tak payah mengajar lebih masa,,nak buat jugak,.Sekarang ni dah lebih Gembira berada dalam keluarga besar SHAKLEE,..Jom,ikuti kisah HUDA...



HUDA seterunya mengamalkan set berpantang dan menyusu ketika berpantang anak kedua,,amat2 berpuashati dengan vitamin SHAKLEE,.dapat apa yang dia nak,.rasa lebih sihat dan luka bersalin cepat sembuh,,.Susu badan meriah...

ALHAMDULILLAH,,dibukakan pintu hati untuk bersama2 SHAKLEE jugak akhirnya,.HUDA berkongsi kebaikan set ibu mengandung bersama kawan2 sekerja,,disambut baik rakan2 yang ingin mencuba,.mereka amat berpuashati,.
lagi HOT,,bila rakan2 nak lebih cantik,,.maklumla,.rakan2 yang bekerjaya sememangnya inginkan penampilan yang cantik dan gebu je sepanjang masa,.tak perlu dah nak mekap tebal2,..alhamdulillah,,memang tersangat2 puashati jumpa vitamin SHAKLEE,..yang lagi best kesihatan pon lebih baik,.Allah hantarkan vitamin Shaklee sebagai alat untuk mereka kearah kesihatan yang lebih baik,.Yang menentukan Hanya ALLAH,..

Saya doakan moga HUDA terus success seiring bersama2 saya,..harap lepas ni,,adik2 lain pulak ikut jejak kami 3 beradik,.

boleh hubungi HUDA 014 5075708

Doa dari kami untuk adik2,Nurul akmar,nurul jannah,,Rabiatul adawiyah,mohammad firdaus,..

dari,,
Master ira,,Senior supervisor HUDA,,dan senior supervisor Ekin...

7 beradik dalam legasi yang sama ANUGERAH TERINDAH...INSHAALLAH,,diiringi redho suami dan restu mak ayah,.kejayaan pasti milik kami!!!
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan