Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

TEMAN SETIA..APA ITU ESP??






Perubahan yang saya dapat rasai setelah konsisten minum ESP setiap pagi...

> Sememangnya bertenaga jer,,Saya sebagai seorang ibu kepada 4 org anak memang kena sentiasa cergas,,cepat bertindak dari apa yg dijangka anak2 nak buat,.4 orang an
ak macam2 karenah diorang,.Jadi,kalau sentiasa letih tak bermaya,.macammana nak urus anak2,..

Cara saya,,setiap pagi,,minum segelas air kosong,,.then uruskan anak2 nak kesekolah,..siap diorang mandi,,bancuh milo bersama mealshake untuk anak2..dan Dua bancuhan esp dan milo untuk saya serta suami..(Bancuh milo+gula+esp kemudian shake)goyang2 minum,..
kekadang ada jugak skip bg sarapan,,sebab rushing,..hihi,.
Lepas hantar sekolah,,minum jer esp tu,,kenyang sampai tengahari,..
 

 > Balik rumah hantar anak2 dari sekolah ,,bagi mertua sarapan,,.juga tak ketinggalan ESP..bancuhan bersama mealshake dan susu anlene,..

ni tujuan saya bagi untuk mertua sebab sebelum ni selera makan agak kurang,,juga nak buang air besar agak susah,..najis berketol2,,kadang2 habis tenaga untuk meneran najis tu keluar,.kesian sangat,.Pernah dulu,,saya gunakan tiub yang mengandungi cecair yang saya dapatkan kat farmasi,.tiap kali nak buang air besar ekin picit masukkan cecair tu dulu baru boleh membuang,..saluran kolon seolah2 kesat,,bila masukkan cecair tu baru boleh najis keluar,..







 Alhamdulillah,,sedikit sebanyak dah berkurangan,,dah tak guna tiub cecair tu dah,..

>bagi ekin yang menyusukan anak,..Sejak dari mengandungkan anak setahun yang lepas ekin dah ambik ESP ni,..sangat2 best,..kalau dalam tempoh hamil dan berpantang pun tak payah cakap la,,cergas ajer sepanjang masa,..luka cepat sembuh,,muka masa dalam pantang tu cantik jer,,tak pucat,.langsung tak Nampak macam dalam pantang,..

Sekarang ni ekin sebagai ibu menyusu,,,masih lagi fullybreastfeed walau anak dah masuk umur setahun lebih,.tak penat bila menyusu,,,kalau anak tak menyusu,,,breast akan bengkak sebab susu banyak,..
inshaallah,,sentiasa ingin penuhi keperluan breastfeed anak2...hihi,,impian untuk punyai anak lebih ramai,...



 >lagi best buat ekin,,ni macam bonus laa lepas ambik ESP,,..Bukannya tujuan nak cantik pon,..cukup je la dah boleh tenaga dan sihat,.tapi,,bila dah dapat,.terima ajela,...HIHI...

kulit muka bertambah cantik,,gebu,,mulus jer,.muka tak pucat walau tanpa mekap..kalau nak lagi cantik,,boleh letak mekap sikit2,..tak perlu dah tempek bedak banyak2,..just natural beauty kan cantikkk...haha,.jangan jeles yer korang sume,..Best tak??

lagii best bila bulan ni ada harga special untuk ESP Buy 6 free 1..,,sepanjang 2 tahun belum ada harga special untuk ESP...sangat2 best,.macam2 kelebihan ada dalam satu canister ESP,,tak rugi sapa yang grab...

jom!ambik peluang ni cepat...!!!

hubungi ekin 0199531061,syikin..
 
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan