Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Pengedar SHAKLEE sekitar KERAMAT dan pengeposan seluruh malaysia...


Salam...selamat petang semua kawan2...

Di sini saya ingin berkongsi cerita & testimoni anak saya Nurshaza Amalia Sharunazha sebelum & selepas menggunakan produk Shaklee iaitu MEALSHAKES




 14/3/2012 tarikh amalia dilahirkan dengan berat 2.8k...g,amalia disahkan mengidapi Dandy Walker Malformation @ Hydrocephalus....dalam bahasa melayunya ialah lebihan cecair dalam kepala...

Dari lahir memang sudah menjadi rutin saya membawa amalia menjalani rawatan pakar,amalia memerlukan penjagaan yang amat rapi berbeza dengan bayi2 lain,menjaganya memerlukan kesabaran yang cukup tinggi.

Dari lahir sehinggalah amalia menjalani pembedahan kepala yang pertama pada Oktober 2012 semasa umur 7 bulan iaitu "VP Shunt",berat badan amalia masih maintain seperti bayi2 lain,namun apabila masuk ke pembedahan kedua pada Februari 2013 iaitu pembedahan tiup pemakanan "Gastrostomy" & "Herniatomy",berat badan amalia turun mendadak,tahun 2013 adalah tahun yang paling mencabar bagi saya kerana amalia menjalani banyak pembedahan,terutamanya pembedahan kepala.Dengan berat badan yang tidak stabil.Dah beberapa susu ditukar untuk menaikkan berat badan amalia termasuk la susu S26,beberapa bulan minum susu S26,berat badan amalia naik sedikit.Tidak lama kemudian turun lagi secara mendadak.








 Setelah pembedahan kepala amalia yang ke enam pada penghujung 2013,pakar pemakanan HKL menyarankan amalia diberi susu formula khas sesuai untuk kanak2 yang ada masalah tumbesaran iaitu "Pediasure Vanilla".Alhamdulillah berat badan amalia bertambah 200gm setiap minggu,walaupun tk banyak cukup buat saya bersyukur..


 Pada penghujung tahun 2013 juga,sahabat saya Ekin Azhari mengesyorkan pada saya produk Shaklee untuk saya dan keluarga,lalu saya memilih untuk memberi amalia MEALSHAKES Shaklee.Syukur sangat2 makin nampak perubahan pada amalia,selain berat badan bertambah,amalia juga semakin aktif dan makin bijak walaupun perkembangan dia lambat dari bayi lain..

Selain kesihatan amalia bertambah baik dengan izin Allah melalui Shaklee,Shaklee juga buat saya keluar dari masalah kewangan,komitmen yang tinggi untuk amalia serta rawatan bulanan,buat saya untuk terus bersama dengan team Shaklee menjana pendapatan selain meringankan beban suami..

Tq Shaklee,MEALSHAKES + PEDIASURE untuk amalia...

Sapa2 yang nak side income sendiri dan hanya bekerja dari rumah...marilah sama2 kita join Shaklee....
untuk dapatkan vitamin Shaklee berhampiran,boleh hubungi Dila!!

 Jom pm/whatsapp 0176845249 Dila
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan