Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Apakah faedah dan kelebihan menjadi ahli shaklee?


Apakah faedah dan kelebihan menjadi ahli shaklee?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Beberapa bulan yang lepas ramai yang sering bertanyakan kepada saya bagaimana mahu menjadi ahli shaklee dan mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah. Saya rasa ramai yang ingin menjadi ahli shaklee setelah pernah mengguna dan mencuba vitamin semulajadi terbaik shaklee dan ingin berkongsi kebaikan daripadanya. Ramai yang tertanya bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli shaklee. 


Ok disini saya ingin memberitahu berberapa pekara penting bila anda menjadi ahli dengan saya. 

1. Cara mudah untuk mendaftar ahli/pengedar shaklee:


Anda boleh mendaftar dengan 2 cara : 

§  Daftar keahlian shaklee sahaja dengan hanyar bermodalkan RM 75 (Termasuk Kos Pengeposan) terus hantar kepada anda 

§  Atau yang lebih menariknya menjadi ahli secara percuma dengan pembelian 200 point atau lebih kurang RM 680 ringgit seterusnya melayakkan anda terus mendapat bonus untuk bulan tersebut. Pembelian juga boleh dibuat untuk rakan, famili dan sedara mara yang memang mengamalkan vitamin shaklee. Anda boleh kumpul order dan pada masa yang sama dapat bonus dan free membershipp shaklee. Tahniah!!! 

2. Adakah saya memerlukan modal besar setelah menjadi ahli shaklee? 


Tidak sama sekali, hanya RM 75 sahaja untuk register ataupun free membership dan anda boleh terus menjalankan promosi. Mudah kan? oh ya... andai kata tidak sempat untuk membeli barang di HQ anda boleh menguruskan online order shaklee di rumah, ofis atau dimana-mana sahaja 

dan semua stock diuruskan 100% oleh shaklee malaysia. 


3. Andaikata saya mahu mendaftar sendiri di cawangan/branch yang terdekat boleh tak? 


Boleh dan ianya cukup mudah. Anda perlukan penaja ataupun ahli yang telah berdaftar dengan shaklee. Cuma perlu masukkan ID saya sebagai penaja ID shaklee 868125 ( NUR ASYIKIN ZAKARIA) jangan lupa mintak borang di kaunter dan Tahniah!!!! anda dibawah bimbingan saya dan LAYAK untuk menerima TIPS EKSLUSIF daripada saya. JIka Berurusan di kaunter pendafatar hanya RM 65 sahaja. 


4. Setelah menjadi ahli ada kelas bimbingan tak? saya tak tau apa-apa tentang bisness saya malu dan tak tahu

Tahniah membuat pilihan yang tepat dengan mendaftar dengan saya. 


Majoriti dibawah kumpulan saya adalah suri rumah dan ibu bekerjaya dan tak dapat hadir kelas bimbingan, tapi jangan risau kelas kami sangat flexible untuk ahli kami. Semua dihujung jari kami menggunakan semua tools yang membolehkan kami membimbing anda, dari group di facebook, whatsapp,di dalam talian dan lain-lain lagi cara pilihan anda kami gunakan, hanya untuk anda. 

dalam group kami, kami dipertanggungjawabkan untuk menjadikan anak-anak shaklee kami berjaya. 



5. Kenapa anda perlu sertai group saya? 


Kami tidak pernah memaksa. Itu yang penting, saya sendiri sebenarnya bermula secara sambilan dari rumah dengan niat hanya membeli pampers dan susu untuk anak-anak, maklumlah dah 3 orang anak dan hanya suami yang bekerja. Kini Alhamdulillah saya dapat banyak membantu keluarga kami. Pada mulanya saya hanya berkongsi kelebihan dan testimonial dari diri sendiri dan tak sangka ramai pula yang mencari. Tiada istilah HEAD-HAUNTING dalam produk shaklee kerana semuanya atas diri sendiri. 

Anda hanya perlu menggunakan sepenuhnya kuasa internet kerana semuanya diatas talian sahaja, Shaklee beroperasi sepenunya didalam talian dan ianya sangat flexible. (oh ya semuanya akan dibimbing oleh group kami) 


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di talian 019 9531061 (Ekin) boleh jugak sms atau whatsapp saya  


FB saya : Ekin Azhari

HP: 019 9531061

Shaklee Independent Distributor  ID 868125


Kelas yang santai bimbingan dari kami dan juga aktiviti-aktiviti hebat dari group yang hebat Dibawah group JUTAWAN,,master SHAREEZA,, master NUR LAILA dan bernaung dibawah LEGASI ANUGERAH TERINDAH,..Master NUR ZAHIRAH..

Rezeki adalah dari Allah, carilah rezeki yang halal untuk anak-anak dan keluarga. Ya bisnes ini adalah bisnes keluarga. 

Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan