Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Set ibu mengandung Shaklee

Wah ! sangat-sangat teruja dan sangat -sangat gembira bila ada dikalangan sahabat-sahabat yang akan timang cahayamata..Terasa aura kegembiraan aku bila pertama kali dikhabarkan hamil...
Sekarang dah ramai,,,5 orang akan datang,..Inshaallah..



Gembira memang tak terucap,,dipanjatkan syukur kehadrat Allah supaya dilimpahkan rezeki dan kesihatan yang baik..Ibu-ibu mengandung sememangnya perlu titik beratkan kesihatan diri,,Elakkan rasa murung,,penat dan stress,..Kalau tak nanti akan beri kesan buruk selepas bersalin nanti,..Pemakanan yang baik dan berkhasiat juga perlu diterapkan dan diamalkan juga seawal mungkin dari awal-awal tahu mengandung tau,..
Banyak risiko yang kita akan tanggung nanti kalau tak jaga,..Sekarang macam-macam penyakit ada kanser,,ketumbuhan,,masalah saraf dan keguguran yang paling mudah menyerang,..Jadi,,lebih baik kita mencegah dari mengubati,..

Sebagai seorang wanita yang bergelar ibu,,banyak tanggungjawab yang perlu digalas,..Boleh juga diibaratkan supermom,.Segala-galanya ibu,..
Keperluan rumah,,keperluan anak-anak,,pengurusan keluarga dan kedua orang tua pun wanita yang utamakan segalanya berbanding lelaki,..Sangat memerlukan pengorbanan yang tinggi adalah ibu yang berkerjaya,..Nak urus kerjaya lagi,,nak urus rumahtangga lagi,..Memang tersangat-sangat perlukan kesabaran yang tinggi..


Kini tiba masanya untuk anda dan bayi anda mandapat manfaat dan kebaikan SET MENGANDUNG SHAKLEE untuk memenuhi keperluan anda sebagai seorang ibu Hamil di sepanjang tempoh Kehamilan..

Artikel ini akan menjawab persoalan lazim para ibu berkenaan SET MENGANDUNG SHAKLEE..

1. Apakah cabaran yang lazim dialami oleh ibu hamil??- Morning sickness,,anemia,,dan sebagainya

2. Apakah Zat nutrisi yang penting untuk pertumbuhan bayi??- Protein,OMEGA 3, Folic acid,Multivitamin,kalsium dan banyak lagi

3. Bagaimana ibu hamil mendapatkan nutrisi yang diperlukan sepanjang kehamilan?? -Makanan seimbang berzat

4. Mengapa doktor membekalkan Vitamin untuk ibu hamil??-Cara penyediaan makanan tidak dapat mengekalkan zat makanan..Zat hilang apabila dimasak dalam tempoh yang lama dan suhu yang tinggi

5.Mengapa SET IBU MENGANDUNG Shaklee adalah vitamin ibu hamil yang terbaik??-Terbukti melalui pengalaman sendiri mengamalkan untuk 3 orang anak..Sewaktu mengandungkan anak pertama dan kedua Ekin belum kenal kebaikan vitamin Shaklee,..Dan ianya sangat-sangat berbeza...

6.- Apakah kebaikan SET IBU MENGANDUNG Shaklee buat ibu hamil-Semulajadi,,tiada pengawet dan 100% selamat untuk ibu hamil..

Dapatkan Vitamin anda sekarang demi kesihatan bayi yang anda sayangi,..Anda layak dapat tips Exclusive dari kami untuk anda,..


Sekiranya anda mahukan sentuhan persendirian dari Ekin berkenaan info produk dengan lebih mendalam..Dengan rendah hati Ekin mempelawa anda menghubungi Ekin di FB ekinazhari atau hubungi Ekin di talian 0199531061..

Istimewa untuk anda yang bakal timang cahayamata,.Tak kira la anak pertama atau seterusnya,..
Tahap kesihatan kita tak kan sama dengan sebelum-sebelum ni,.Jadi,,lakukan persediaan lebih awal untuk sentiasa SIHAT,.demi INSAN TERSAYANG....

with love ..
Ekin
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan