Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Kulit cantik dan sihat

Peluang baik untuk ibu -ibu dan bakal ibu kekal cantik..
Dalam memastikan kesihatan dan kecergasan sentiasa diperoleh oleh ibu -ibu ,,juga bakal ibu.. Ekin sarankan pengambilan makanan tambahan tidak dikecualikan..
Apatah lagi bagi ibu yang punyai anak yang ramai dan jarak kelahiran anak -anak terlalu dekat... Bila alami situasi ini,, ibu-ibu semestinya perlu ambil berat.. Untuk sentiasa sihat dan cergas demi insan tersayang.. Memastikan keperluan anak -anak dan suami terutamanya adalah tugas isteri.. Tu belum termasuk urusan rumahtangga serta tugas untuk ibubapa kandung dan mertua..
Haa.. banyak tau tanggungjawab isteri nih.. !
Bagi yang berpendapat untuk saling tolong menolong dalam rumahtangga pon Ekin setuju.. Ramai jugak para isteri yang punyai suami yang ringan tulang untuk bantu isteri laksanakan tugas rumahtangga.. Juga khidmat punyai pembantu dalam uruskan rumahtangga pon boleh juga sedikit sebanyak membantu meringankan tugas..
Adakalanya,, suami pun kepenatan setelah seharian dengan kerja yang tak habis kan.. Setakat mana la yang dapat di tolongnya.. Sebolehnya,, selesai je tugas kat pejabat.. Suami inginkan rehat yang cukup bila balik rumah..
Kesian jugak la kan kat suami.. Balik je dari tempat kerja kena tolong isteri..
Bagi isteri yang bekerja pula,,pasti penat bila balik dari kerja rumah bersepah,, kain baju banyak dan Uruskan anak -anak lagi..
Memang banyak tau tugas isteri !.. Tak kirala yang bekerja atau tidak..
Sampai bila kita nak mengharap pada bantuan suami dan pembantu?? .. Dalam kehidupan yang sentiasa sibuk.. Kemungkinan besar kita akan lebih terpengaruh dengan keadaan yang memenatkan.. Bila dah penat,,apa akan jadi???
Mulala nak stress kan dan badan cepat letih.. Bila dah letih,,macam -macam perasaan negatif datang hinggap..Marah,, kepala berserabut,, migrain,, berdebar,, penat,,dan lain -lain.. Betul tak??  Sememangnya kita semua para ibu mahu elakkannya..
Bila jadi macam ni mulala berisiko kearah penuaan yang lebih cepat.. ohoho..Dahsyat tau penangan stress ni..
Kesan pada rumahtangga terutama anak -anak yang makin membesar pon akan terima kesan yang amat teruk.. Maka,, hindarilah ye...
Dengan pengambilan vitamin khas untuk ibu-ibu yang sentiasa penat dengan tugas seharian.. Ibu -ibu akan dapat kesihatan yang lebih baik.. Bila dah makin sihat,, badan cergas.. Kecantikan secara semulajadi dapat dihasilkan.. Wow!! Ni bonus tau... hehehe..
Ekin dah amalkannya sejak 2tahun lepas.. alhamdulillah.. dah dapat rasai kesannya..
Ekin sarankan set kesihatan optimum untuk para ibu... Bagi yang bersedia untuk hamil boleh konsisten set ibu hamil.. Dan bagi ibu menyusu pula,, set ibu menyusu disediakan khas untuk anda semua...
BONUS yang dapat.. Badan sihat,, kulit cantik.. Setiap hari merupakan hari yang bahagia... Cergas aje uruskan keluarga...
Ingin dibantu,, hubungi Ekin 0199531061
Ekin bantu berdasarkan pengalaman dan ilmu yang ekin dapat selama 2tahun dalam bidang kesihatan...
Inshaallah,, moga ia menjadi satu kebaikan untuk anda yang ingin kearah kesihatan lebih baik...
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan