Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Berusaha membantu orang lain walau pun kecil sahaja


Allah hantarkan ain untuk saya..Siti Nur Ain Suhaimi..selama setahun saya dftr ahli dan tak buat apa2...bila mula bergiat aktif,,saya ditemukan dgn ain..
alhamdulillah..mula kenal ain sewaktu ain masih dalam pantang anak ke3,.ain hubungi saya  untuk dapatkan set berpantang fullset complete...makin hari saya makin erat..bila ain dah habis pantang,,ain hubungi saya..

Ekin,,apa yg akan dpt bila join member shaklee...? Boleh bantu saya tak Berjaya dalam SHAKLEE...sedikit sebanyak saya bgtau ain kelebihan bershaklee..masa tu saya baru dpt income 3 angka.. bila jumpa ain ptg td,,lama kami berborak.ain dapat mc sebab kaki bengkak.maklumla,kami sebelum ni hanya berborak kejap jer..melalui online dan telefon jer..hari2 lain,kami sama2 sibuk...ain dgn kerjaya,,saya dgn tugas harian bersama ank2..
Kami bukan sahaja rapat semata2 hanya berbisnes,,susah senang,,jerit perih kami berkongsi cerita,..Saling bagi semangat,,saling bantu membantu...Ukhwah kami kuat..
Ain cakap,,memang dah sangat2 berbeza selepas bergiat dlm shaklee...dari segi kesihatan dan kewangan..alhamdulillah..dah dpt merasai sebaiknya..saya pun lega,,dpt bantu ain sedikit sebanyak..apa yg saya dpt,,saya kongsi dgn semua yg ingin berjaya..jgn segan nk kacau saya..saya akan cuba anda sebaik mungkin..inshaallah.
boleh hubungi ain untuk dapatkan vitamin shaklee sekitar peringat,kuala terengganu...
013 986 5358
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan