Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Promosi Shaklee Julai 2016

Vivix dan Vita-Lea for Children Promosi Shaklee Julai 2016


Promosi Shaklee Julai 2016 menemui anda di bulan Syawal ini, seperti biasa Shaklee Malaysia menawarkan pelbagai tawaran menarik untuk semua pengguna dan pengedar yang sentiasa mendapat manfaat setiap bulan. Promosi kali ini memang menarik dan sangat dinantikan ramai.

PROMOSI SHAKLEE JULAI 2016

promosi, shaklee, julai, vivix, vitalea, vitalea for children, ekin azhari, suplemen, vitamin

1) VIVIX

VIVIX adalah produk mahkota bagi kesihatan keseluruhan. VIVIX Shaklee mengandungi antioksidan (Resveratrol dan campuran polifenol) yang sangat pekat dan berupaya menghasilkan kesan yang baik hingga ke peringkat sel-sel.
promosi, shaklee, julai, vivix, ekin azhari, suplemen, vitamin, antioksidan

Kandungan Resveratrol di dalam VIVIX Shaklee telah diakui dan terbukti berkesan untuk melindungi dan juga menambah baik sel-sel tubuh manusia daripada serangan virus dan sebarang ancaman kerosakan.

VIVIX bukan sahaja berupaya melambatkan proses penuaan dan kerosakan sel, malah risiko untuk mendapat pelbagai penyakit juga dapat dikurangkan dan sekaligus dapat menambah kesihatan.

Lebih dari itu, VIVIX Shaklee dapat juga dijadikan sebagai suplemen sokongan nutrisi kepada mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti diabetes, kanser, penyakit buah pinggang, stroke dan sebagainya. Mereka yang berhasrat untuk berhenti merokok dan ingin menjalani hidup yang lebih sihat juga digalakkkan dan sesuai menggunakan VIVIX sebagai amalan pemakanan kesihatan.

VIVIX juga sesuai dalam meningkatkan kesihatan dan keupayaan sel-sel badan dalam melawan penyakit. Sel-sel badan manusia akan mengalami perubahan atau kehilangan dengan mengambil kira faktor-faktor tertentu seperti serangan virus. Oleh itu, sel-sel yang dapat diperkuatkan dengan pemakanan yang sihat juga dapat melawan dan menghalang kejadian kanser.

Ramai wanita yang menjaga kesihatan kulit dan wajah sejak di usia muda dengan mengambil makanan yang berkhasiat. Mengamalkan pemakanan yang baik dan penjagaan kecantikan sejak dari awal (muda) akan memberi kesan yang baik kepada kesihatan kulit dan wajah walaupun usia dah meningkat ke 50an. Kandungan yang terdapat dalam VIVIX adalah anti penuaan dan awet muda.

VIVIX sesuai bagi mereka yang mahukan suplemen ciri compact untuk kesihatan secara keseluruhan, VIVIX sangat bagus untuk diamalkan setiap hari dengan satu sudu teh sahaja. Rasanya pun enak dan sedap seperti jus buah yang begitu pekat. Paling menarik VIVIX TANPA GULA TAMBAHAN.

Anda boleh baca TESTIMONI VIVIX untuk menilai sejauh mana manfaat dan kesan VIVIX Shaklee kepada kesihatan.
Untuk mengetahui info lebih terperinci berkaitan VIVIX : 19 Fakta Mengenai VIVIX Shaklee (FAQs)

Anda mungkin berminat dengan pautan ini :
  1. Elak Darah Tinggi Semasa Mengandung
  • Beli 6 PERCUMA 1
  • Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINPACK)
Bagi anda yang membuat pembelian bagi mana-mana promosi VIVIX di atas, anda layak untuk mendapat :

  1. Keahlian PERCUMA seumur hidup 
  2. Kos penghantaran PERCUMA 
  3. Bayaran cash bonus pada pertengahan bulan berikutnya
2) VITA-LEA FOR CHILDREN


promosi, shaklee, julai, vitalea, vitalea for children, ekin azhari, suplemen, vitamin

Multivitamin kesukaan kanak-kanak yang lengkap dengan pelbagai mineral penting dan boleh dikunyah bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.

Rebut peluang ini sementara ia masih terbuka dan jadikan kesempatan ini sebagai penghargaan untuk diri sendiri dan juga untuk orang yang tersayang dengan memberikan manfaat kesihatan yang lebih baik dengan pengambilan suplemen terbaik.

Hubungi Ekin Azhari seperti maklumat di bawah untuk mendapat kelebihan promosi Shaklee Julai 2016 ini. Anda juga berpeluang untuk  jana side-income sendiri dengan Shaklee.

Let`s GET SHAKLEE TODAY!
 UNTUK PERTANYAAN & ORDER :
 ======================
 SMS/WhatsApp/Telegram
+6017-948 6216 (Ekin)

===============================
Kami merupakan Pengedar Shaklee Kubang Kerian, Kota Bharu, dan Pengkalan Chepa (ID 868125). Menyediakan khidmat Cash-on-Delivery (COD) produk Shaklee untuk kawasan sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pengkalan Chepa, Tumpat dan kawasan berdekatan.

Juga penghantaran ke seluruh Malaysia melalui khidmat kurier.
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan