Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Keperluan ibu mengandung

DAPAT BERITA GEMBIRA...

Setelah 6 bulan konsisten pengambilan vitamin SHAKLEE,,,saya dikhabarkan berita yang baik,..ALLAH bagi rezeki lagi untuk saya,..Saya hamil anak ke 4 setelah jarak antara anak no 3 sangat jauh...4 tahun..Saat2 ini kurasakan macam dapat berita gembira hamil anak pertama..Saya sangat2 teruja,..SYUKUR YA ALLAH ...kegembiraan yang tak terhingga...

Apabila usia kandungan masuk 4 bulan saya mula mendaftar untuk bukak buku hamil di klinik kerajaan,..Segala nasihat dari doctor dan jururawat saya ikut sepenuhnya,..Setiap tarikh temujanji yang diberikan pasti saya akan ingat,..
Dulu2,,sewaktu hamil anak2 terdahulu,..saya hanya bergantung 100% pada vitamin yang klinik bagi,..vitamin c dan folic acid...kekadang,,ada jugak dibekalkan multivitamin...Tak pernah terlintas langsung untuk dapatkan vitamin dimana2 farmasi atau klinik swasta,..(sebab masa tu saya tak peka dan tak diberi pengetahuan tentang kesihatan ibu hamil)...
yang paling saya suka,,setiap kali saya hamil,,suami memang sangat peka untuk bekalkan saya Susu ANMUM...yang tu,,memang suami jaga sangat,..jenuh saya kena minum setiap hari,..Saat bahagia bila hamil,..hihi,.sebab suami konfem ambik berat kat kita...rasa cam nak hamil lagi,...

Pernah kekadang klinik ibu dan anak kehabisan vitamin C yang diberikan percuma untuk ibu2 hamil habis,..Nurse kat klinik tu cakap,,.hari ni vitamin C takde dik,.habis,.awak banyakkan ambik buah2 yer dik!saya mengangguk jer tanda mengiyakan dan akan menurut apa yang disuruh,..Kalaulah,,masa ni saya dah kenal vitamin SHAKLEE kan best,.tak payah susah2 nk ambik free vitamin,.sebab vitamin SHAKLEE ni berbaloi,..Saya sedikit terlewat kenal vitamin SHAKLEE...anak no 4 baru merasa KEBAIKANNYA,...sehingga sekarang saya masih mengamalkannya,..ALLAH bagi vitamin SHAKLEE untuk saya sebagai perantara untuk kekal sihat,,yang memberi kesihatan hanyalah ALLAH...Kita hanya berikhtiar kearah kesihatan lebih baik...inshaallah,.ALLAH akan perkenankan..

vitamin yang sesuai untuk ibu hamil,menyusu,dan berpantang....

Bcomplex SHAKLEE adalah FOLIC ACID...
VITAMIN C SR adalah antioksida..
VITALEA adalah MULTIVITAMIN
ESP(energizing soy protein)adalah dari sumber protein diasaskan dari SOYA..mampu membekalkan tenaga dan memberi rasa kenyang yang agak lama buat ibu2...juga mampu perbanyakkan susu ibu...
OSTEMATRIX adalah KALSIUM...membekalkan kalsium yang cukup untuk ibu dan bayi,melegakan rasa lenguh2 belakang dan sakit2 sendi,..ibu hamil lebih berisiko sakit2 badan apbila usia kandungan semakin meningkat,.

IBU2 HAMIL JUGA BOLEH ADD ON
OMEGAGUARD untuk bekalkan sumber DHA pada kandungan dan perkembangan otak bayi,.pengambilan hanya untuk kandungan 6bulan hingga 8 bulan sahaja,..

BUAT IBU BERPANTANG,.
Zinc Complex untuk mengatasi rambut gugur selepas bersalin
VITAMIN E..untuk menyembuhkan luka


hubungi saya untuk dapatkan SET IBU HAMIL,BERPANTANG DAN MENYUSU,...
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan