Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Siti nur ain Suhaimi: Pengedar SHAKLEE anda


Siti nur ain Suhaimi: Pengedar SHAKLEE anda di Kuala Terengganu dan USM,kubang kerian~Jom baca pengalamannya bersama SHAKLEE

Ni pagi ni saya nak perkenalkan anak buah saya dalam Shaklee yang berada di Peringat,KELANTAN...Bekerja sebagai pembantu perubatan di bahagian pergigian bertempat di HUSM,Kubang kerian..Mula mengenali saya setelah pertama kali mencuba set berpantang SHAKLEE sepenuhnya..berkongsi info ekslusif tentang set berpantang dengan saya,,seterusnya dia jadi bisnes partner saya dalam Shaklee kerana jatuh cinta dengan vitamin Shaklee ,juga ingin jana pendapatan dengan Shaklee untuk merubah kehidupan keluarga,ingin bantu lebih ramai orang kearah kesihatan lebih baik...

AIN ni pon merupakan Leader Shaklee saya yang pertama setelah saya berbisnes.. Saya pon sebenarnya tak sangka sangat saya akan begitu commited dengan bisnes. Hhehe...


Pertama kali ain call saya untuk dapatkan set berpantang,,masa tu masih dalam pantang bersalin anak ke 3,,wakilkan suami untuk datang berjumpa dan dapatkan vitamin Shaklee dengan saya,..perkenalan hanya melalui panggilan telefon..kami terus erat,.hampir setiap hari ain call saya untuk bertanyakan tentang produk,.lama kelamaan kami makin rapat,,last2,."kin,,ain nak register ahli boleh tak ?? "..masa ni saya masih merangkak dalam SHAKLEE,,banyak yang saya perlu belajar..Allah hantarkan ain seiring dengan saya,.Alhamdulillah,,kini lebih ramai bersama saya,..I want to be a good LEADER...

 jom ! ikuti kisah ain...

U all boleh contact AIN di 013-9865358 dan boleh visit blog beliau


Jom baca salah satu entry ain....yang mana beliau kongsi pengalamannya bersama Shaklee yang membuatkn beliau terus buat bisnes Shaklee dengan serius sebulan seterusnya...

Anda ingin sihat, cantik dan bertenaga?

Alhamdulillah, melalui pengambilan ESP dan B complex sy merasakan badan lebih bertenaga!


Kulit saya juga semakin sihat selepas saya mengambil set ini, dan semestinya saya merasa lebih ceria!


Jika anda orang yang tidak pernah mengambil suplemen, dan ingin memulakan pengambilan supplemen, set family wellness is the best option! kerana ia mengandungi vitalea atau multivitamin yg lengkap dengan 28 vitamin dan mineral penting, Vitamin b complex yang lengkap dengan kesemua 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan, vitamin C untuk membantu pembentukan kolagen yang sihat dan membantu penyerapan Iron yang lebih berkesan. Vitalea juga mengandungi Iron formula yang boleh membantu sesiapa yang mempunyai masalah kekurangan darah atau low HB!


Pengambilan ESP(Energizing Soy Protein) juga akan membekalkan protein dan kalsium yang mencukupi untuk anda! Protein yang mencukupi akan memastikan sel anda sihat. sel yang sihat akan memastikan keseluruhan sistem badan anda menjadi sihat! Kalsium juga amat2 penting untuk membentuk tulang yang sihat!


bagi ibu yang menyusu, ESP sangat2 membantu susu menjadi pekat (saya sudah merasainya, umar mukmin lebih mudah kenyang apabila menyusu, kerana susu menjadi pekat). ESP juga menggalak penghasilan susu, dan semestinya menjadikan kulit anda lebih anjal dan gebu!


ha....hebatkan?


so, apa tunggu lagi? peluang di depan mata! hubungi saya sekarang di 013-9865358 utk sebarang pertanyaan. InsyaALLAH jika anda mempunyai kekangan bajet, saya akan rekemenkan vitamin yg anda perlukan, mengikut bajet yg anda ada! usah risau!

_________________________________

So anda boleh contact ain bila2 masa ye:)..Nak jadi bisnes partner ain pon boleh:)


Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?

Boleh hubungi saya, sms/whatsupp 0199531061,syikin untuk sebarang pertanyaan:)

FB:Ekinazhari


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan