Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Pengedar sah SHAKLEE di KUALA LUMPUR...

Pertama kali mula mengenali,,,Wan Sri Edayu (FB sriey Emily)..Sriey hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee set berpantang dengan saya...Selepas register keahlian,,sriey kerapkali cuba untuk bertemu saya,,.Disebabkan cuti yang sangat2 padat,.Masa luang untuk bertemu masih lagi tak kesampaian,..bila Sri balik kampung,,luang masa saya pon kekadang agak padat...Alhamdulillah,,saya dihadirkan sahabat yang betul2 memahami saya,..Walaupon tak pernah berjumpa Sri amat memahami saya,..Hanya melalui dunia online kami berhubung dan bertanya khabar...TERIMA KASIH! Sriey Emily,,,

JOM!! IKUTI KISAH BELIAU...



Sriey mula kenal vitamin Shaklee sejak kecik lagi,..mak ayah dah amalkan vitamin Shaklee ..Bertugas sebagai staffnurse di Prince court medical centre...Ibu kepada seorang anak,auni sofea berumur setahun...Kekasih hati kepada insan bernama Mohd azar amirul,bertugas sebagai lab technical...



Mula mengamalkan pengambilan vitamin Shaklee selepas berpantang tahun lepas...Sehingga kini masih lagi konsisten pengambilan bcomplex,vitalea,ostematrix dan alfalfa,..Sriey dah rasai perubahan mengamalkan vitamin Shaklee...

Selepas register keahlian,,Sriey penuhi keperluan keluarga untuk kearah kesihatan lebih baik,..Lama dah mak stop ambik vitamin SHAKLEE..so,,sekarang sememangnya dah jadi tugas sebagai anak untuk tengok mak ayah lebih sihat,..Mak alami masalah sakit sendi dan Sri bekalkan Advanced joint health untuk mak,..Mak cakap ok dan sesuai untuk mak terus konsisten pengambilan,.

Suami juga turut sama mengamalkan bcomplex dan ostematrix...Sekarang dah makin ok,..Dulu,,asyik penat jer sepanjang masa,..


Bagi yang tinggal berdekatan boleh hubungi Wan sriey Edayu

014 531 39 62



Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan