Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Pasti Al-hikmah,,baung bayam..

Tahun 2014,,tahun terakhir anak -anak menuntut ilmu kat Pasti Al -hikmah,,Baung bayam kota bharu kelantan..
Terima kasih buat guru yang mengajar.. Cikgu Su,, Cikgu Ros dan juga cikgu Ta..
Alfatihah buat ustaz kob,, pengasas Pasti Al -Hikmah.. Usia pendidikan di Pasti Al -Hikmah dah berbelas tahun dan masih lagi akan dinaik taraf pembelajaran serta pengurusan kearah lebih baik..
Dengan bayaran pendaftaran dan yuran yang agak rendah serta mampu ditanggung ibubapa.. Anak -anak mampu belajar mengenal huruf,, dan menghafal doa serta surah -surah pilihan di usia muda..
Ekin mula hantar anak sejak usia anak 4tahun lagi.. 3tahun menuntut kat Pasti Al -hikmah..
Dari hari pertama,, anak menangis tak henti sebab taknak berenggang dengan Ekin.. Guru -guru boleh layan karenah.. Hampir setiap hari menangis taknak ketadika.. Lama kelamaan makin suka belajar dan bergaul dengan rakan -rakan..
Tak ada masalah untuk anak -anak yang masih memakai lampin pakai buang.. Mereka boleh ke tadika walau memakai lampin...Buat ibu -ibu yang ingin biasakan anak -anak boleh sediakan 2keping lampin pakai buang dan sepasang baju untuk anak -anak bawa setiap hari ketadika.. Juga boleh sediakan sedikit sabun...
Inshaallah,, guru -guru akan berikan yang terbaik untuk anak anda.. Kerjasama ibubapa bersama guru -guru mampu atasi segala masalah dan ketidakpuasan hati ibubapa penjaga..
Bagi Ekin.. Ekin amat berpuashati atas pendidikan yang diberi guru -guru selama 3tahun anak belajar disana..
Terima kasih guru... Para pendidik Pasti Al -Hikmah baung bayam..
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan