Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Sustained Release Vita-C Plus

Bekalan Vitamin C Semula Jadi untuk Kesihatan Sepanjang Hari

Sustained Release Vita-C Plus
Sustained Release Vita-C Plus
Shaklee Sustained Release Vita-C Plus menawarkan manfaat vitamin C tulen melalui kaedah penghantaran proprietari serba semula jadi yang berperanan melepaskan vitamin C secara berperingkat ke dalam tubuh.

Vitamin C ialah nutrisi yang diperlukan untuk pelbagai fungsi termasuk ketahanan imun, integriti sel, kesihatan gigi, gusi, tulang dan fungsi tubuh secara amnya.

Vitamin C di dalam makanan


Pengambilan makanan harian juga mengandungi sumber vitamin C, namun jumlahnya belum tentu mencukupi dengan jumlah yang diperlukan badan. Oleh itu sebagai pilihan untuk mencakupi keperluan vitamin C harian, Shaklee telah mengeluarkan vitamin C terbaik (Sustained Release Vita-C Plus) dengan meningkatkan lagi kandungannya dari 500mg kepada 922mg setiap tablet.

Kandungan Sustained Release Vita-C Plus terdiri dari beberapa serapan, vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh badan. Ia membantu menambah jumlah kekurangan vitamin yang diperolehi dari pengambilan makanan yang kebiasaannya musnah terlebih dahulu atau tidak mencukupi.

Manfaat Sustained Vita-C Plus banyak membantu dari segi keremajaan, kesihatan organ dalaman, kesihatan kulit, baik untuk kelancaran darah, menyuburkan sel darah putih, kesuburan, kesihatan otak, kesihatan penglihatan, melegakan regangan dan banyak lagi kebaikan yang terdapat dari pengambilan Sustained ReleaseVita-C Plus.

Terdapat persoalan siapa perlukan Sustained Release Vita-C Plus? Jawapannya ia diperlukan oleh semua pencinta kesihatan. Lelaki, wanita, suami, isteri, ibu mengandung, ibu bersalin, pesakit, ibu keguguran, para atlit dan selainnya.

Kenapa pilih Sustained Release Vita-C Plus?


Sustained Release Vita-C Plus Shaklee adalah vitamin C yang semulajadi. Ini bermakna, kandungannya juga semulajadi dan bebas bahan kimia. Kenapa penting bagi anda mendapatkan Vitamin C semulajadi? Vitamin C semulajadi adalah lebih mudah diserap berbanding Vitamin C sintetik. Kesukaran penyerapan vitamin C boleh menyebabkan toksin terkumpul dan boleh mewujudkan sel abnormal dalam tubuh kita. Terlalu banyak mengambil vitamin C juga tidak elok untuk tubuh kita.

Vitamin C sintetik adalah vitamin C buatan yang dihasilkan dengan campuran bahan kimia. Bagaimana nak pastikan vitamin C yang anda beli adalah yang semulajadi? Anda boleh semak pada bahagian kandungan vitamin (penampal bahagian botol Sustained Release Vita-C Plus). Jika vitamin C yang anda beli adalah semulajadi, kod 'd'  akan digunakan, jika ianya vitamin sintetik atau buatan, ia akan menggunakan kod 'dl' pada bahan yang digunakan.

Berminat mendapatkan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee?


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkannya secara COD di area Kota Bharu dan Kubang Kerian, bolehlah menghubungi saya melalui whatsapp/sms: 019-953 1061

POSLAJU juga available ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
Facebook ProfileEkin Azhari 
Facebook PageMama Ekin Beauty
Instagram : Ekin Azhari
Twitter :@EkinAzhari
Tumblr : Ekin Azhari
Foursquare : Ekin Azhari
LinkedIn : Ekin Azhari
Pinterest : Mama Ekin Beauty
Youtube : Mama Ekin Beauty
Google Page : Mama Ekin Beauty
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan