Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Promosi Shaklee Ogos 2016

OsteMatrix dan Vita-Lea for Children Promosi Shaklee Ogos 2016

Promosi Shaklee Ogos 2016 menemui anda di penghujung Syawal ini. Setelah sebulan meraikan Aidilfitri tentunya banyak hidangan dan juadah yang telah dinikmati. Seperti biasa, kepelbagaian hidangan belum tentu semuanya tidak berisiko untuk kesihatan apatah lagi jika pengambilannya dalam jumlah yang banyak. Tiba masanya untuk persiapkan diri dengan suplemen kesihatan. Shaklee Malaysia menawarkan pelbagai tawaran menarik untuk semua pengguna dan pengedar yang sentiasa mendapat manfaat setiap bulan. Promosi kali ini memang menarik dan sangat dinantikan ramai.

PROMOSI SHAKLEE OGOS 2016

promosi, shaklee, ostematrix, vitalea for children, kalsium, kanak kanak, produk, vitamin, suplemen, ekin azhari

 

1) OSTEMATRIX

Suplemen kesihatan yang kaya dengan mineral seperti kalsium, magnesium, vitamin D dan serat lain yang penting untuk kesihatan tulang, gigi dan otot, mencegah sembelit, melegakan lenguh otot dan sakit pinggang dan belakang, serta membantu proses tidur yang lebih baik.
promosi, shaklee, ostematrix, kalsium, tulang, produk, suplemen, vitamin, ekin azhari

  • Beli 6 PERCUMA 1
  • Beli 2 dapat diskaun 5% (TWINPACK) 
Multivitamin kesukaan kanak-kanak yang lengkap dengan pelbagai mineral penting dan boleh dikunyah bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.
Rebut peluang ini sementara ia masih terbuka dan jadikan kesempatan ini sebagai penghargaan untuk diri sendiri dan juga untuk orang yang tersayang dengan memberikan manfaat kesihatan yang lebih baik dengan pengambilan suplemen terbaik.

promosi, shaklee, vitalea for children, kanak kanak, multivitamin, ekin azhari
  • Beli 6 PERCUMA 1
Hubungi Ekin Azhari seperti maklumat di bawah untuk mendapat kelebihan promosi Shaklee Julai 2016 ini. Anda juga berpeluang untuk  jana side-income sendiri dengan Shaklee.

Let`s GET SHAKLEE TODAY!

 UNTUK PERTANYAAN & ORDER :
 ======================
 SMS/WhatsApp/Telegram
+6017-948 6216 (Ekin)

===============================
Kami merupakan Pengedar Shaklee Kubang Kerian, Kota Bharu, dan Pengkalan Chepa (ID 868125). Menyediakan khidmat Cash-on-Delivery (COD) produk Shaklee untuk kawasan sekitar Kota Bharu, Kubang Kerian, Pengkalan Chepa, Tumpat dan kawasan berdekatan.

Juga penghantaran ke seluruh Malaysia melalui khidmat kurier.
 
 
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan