Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

NATIONAL CONFERENCE 2013/2014...

Tiket untuk hadiri majlis National conference 2013/2014 dah mula diedarkan pada SHAKLEE INDEPANDANT DISTRIBUTOR,..

Tahniah buat Nur zahirah dan Nurul huda(kakak sulung dan adik kandung) dapat award kejayaan pada hari tersebut,..Sedikit rasa sedih sebab aku tak dapat,..pernah beberapa kali tak efektif rank SUPERVISOR..

Takpe,,masih lagi bersemangat dan mahu terus berusaha untuk cycle baru pulak,..Mac hingga Feb 2015...Tolong doakan saya yer semua kawan2...moga saya terus KUAT...MASTER dalam gengaman...

Sape yang layak untuk award SHAKLEE..??ni kadang2 menjadi persoalan,..

Bagi yang sentiasa EFEKTIF,,dan penuhi syarat2 untuk Berjaya Sebagaimana rank yang anda duduki,,anda sentiasa layak,..
   



Saya tak dapat efektif  dalam SHAKLEE sebab saya tak focus,..Tak tahu lengkok2 jalan yang perlu dilalui,..yang saya tahu hnya sale jer,..kekadang bila takde sale saya duk diam,.tak buat apa2,.tak fikir cara terbaik untuk capai...

Untuk kekal efektif,,perlu seiring dengan usaha,,doa,,solat tahajud dan dhuha,..mintak jer ngan ALLAH,.dekat hati yang ikhlas,..Ni jugak mungkin kekadang ada jugak jarang buat,..

Berusaha hanya diakhir2 bulan,.awal2 bulan banyak tido,,koma terus pon ada kadang2,..byk nak rileks,..sebab,,sebelum ni tak pernah rasa susahnya nak cari duit...Baru tau,,penatnya bekerja...So,,,,ambik iktibar yer ekin...) peringatan untuk diri sendiri,..

Takpelah,,REDHA jer,.yang penting lepas ni,.buang segala yang tak perlu,.ubah sikap...Sentiasa beri yang terbaik buat mak ayah,,mertua,,REDHO suami dan doa dari mereka sangat2 penting..Juga perlu titik beratkan sucikan hati,..TAHAJUD malam dan DHUHA,.perlu lebih kerap diamalkan,..INSHAALLAH ada la rezeki saya lepas ni.,.akan dapat jugak.,..
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan