Ekin Azhari Pengedar Shaklee Kota Bharu

Pengedar Shaklee sekitar wakaf che yeh,kg kota kelantan.Nor Azlinda mat ali

Kak linda nama gelaran...Ibu kepada 2 orang anak...Seorang surirumah yang ingin bantu suami..Ingin keluar dari zon selesa sebagai surirumah tanpa kerjaya,.Saya sangat2 boleh rasainya sebab saya pon surirumah jugak sebelum ni,.saya amat2 faham keadaan kak linda,.


Pertama kali bertemu saya untuk dapatkan mealshake untuk anak tersayang,..Anak kak linda punyai masalah kurang selera makan,.Alhamdulillah,,berpuashati setelah mengamalkan mealshake secara konsisten..anak dah makin berselera makan,,..Juga risaukan kesihatan suami dan keluarga,.Seboleh2nya,,ingin berusaha untuk kearah kesihatan yang baik,.dengan kekangan kewanagan kekadang tak mustahil lebih berkira untuk mendapatkan makanan tambahan..

Perubahan kak linda selepas sertai sebahagian besar keluarga shaklee,,kak linda dah dapat mengamalkan pengambilan vitalea Shaklee secara konsisten,.sebab dah dapat harga ahli dan sebotol tahan sehingga 4 bulan,.kak linda sekarang konsisten pengambilan Vitale dan mealshake untuk satu family,.inshaallah,,akan ada peluang untuk dapat vitamin sponsor dari Shaklee pulak lepas ni..

hubungi Nor Azlinda mat ali 019-9395532
Share on Google Plus

About Unknown

Ekin Azhari merupakan ahli Shaklee dan pengedar sekitar Kota Bharu termasuk pengeposan produk ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di 017-948 6216.



    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan